موثرترین روش برای کپی رایت نام برند من


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 6 اسفند 1398
بازدید : 92
نویسنده : محمد

موثرترین روش برای کپی رایت نام برند من

کالایی که شخص تجاری ایجاد کرده و به بازار تخلیه می کند نوآوری مجاز وی است. به عنوان سازنده کالای مورد نظر ، این امتیاز را دارد که از فرصتی که انتخاب می کند ، از آن سود ببرد. برای محافظت از نوآوری های مجاز خود از دیگران که سعی در ایجاد مزایای او دارند ، او می تواند نحوه کپی رایت یک نام را اسکن کند.

به هر صورت ممکن است ، نام کالاها توسط کپی رایت تضمین نشوند - آنها توسط علائم تجاری تضمین می شوند. برای تضمین نام کالای خود ، بینایی تجاری می تواند آن را علامت تجاری بگذارد. علامت تجاری یکی از چهار نوع اساسی امنیت نوآوری دارای مجوز است. دیگران کپی رایت هستند ، حقایق و مجوزهای شخصی را مبادله می کنند.

کپی رایت در مقابل علائم تجاری

توقع داشتن حق چاپ از نام یک کالا فراتر از حوزه تخیل نیست. کپی رایت آثار تخیل مانند کتاب ، شرح و امروز را رمزگذاری می کند ، برای کارهایی مثل بازی های رایانه ای رمزگذاری می کند. علامت تجاری ، دوباره ، کلمات ، عبارات ، شعارها ، تصاویر و نام ها را تضمین می کند.

متعاقباً هنگام ساختن اثر ، کپی رایت مجاز است. اگرچه یک سازنده می تواند از حق چاپ و نشر کارهای خود با دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ، نام برد و برای اطمینان از سوء استفاده از این لایه ، این پیشرفت را بدست آورد. همانطور که ممکن است ثبت نام یک علامت تجاری برای یک نام یا شعار باشد.

تقاضای مارک تجاری

علائم تجاری توسط. در نقطه‌ای که به یک علامت تجاری داده می شود ، مدت طولانی وجود دارد. در نقطه ای که مدت 10 ساله نزدیک به بسته شدن باشد ، فرد تجاری می تواند تصمیم بگیرد که علامت تجاری خود را برای 10 سال دیگر شارژ کند. در طی یک دوره علامت تجاری 10 ساله ، به دارنده مارک تجاری یادآوری نمی کند که چه مدت در واقعیت آن طول می کشد.

به حقیقت گفته می شود ، دارنده مارک تجاری باید با بیان اینکه علامت تجاری هنوز بین سالهای پنجم و ششم این دوره مورد استفاده قرار می گیرد ، شهادت را ثبت كند تا بتواند فاصله استراتژیكی از آن را بی وقفه به پایان برساند.

هنگامی که یک نام تجاری از مارک تجاری استفاده می شود ، اصلی ترین کالای مجاز به داشتن آن نام است. به طور کلی ، بینندگان مشاغل که امیدوارند نام های تجاری خود را به نام های تجاری بگذرانند ، قبل از اینکه درخواست خرید یک علامت تجاری را در پیش بگیرند ، تصمیم می گیرند نام های متفاوتی را برای کالاهای خود انتخاب کنند ، بدون شک می توانند با نام دیگری بروند. یک شخص تجاری نیز می تواند از طریق پایگاه داده مارک تجاری در سایت نگاه کند تا بررسی کند آیا نام او در مورد علامت تجاری به تازگی گرفته شده است یا خیر.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com